KLM_32966_1_DS_12280.jpg

Omslagsbild till Vi nr 50/51 1978. Omslagsbild till Vi nr 50/51 1978. Omslagsbild till Tidningen Vi av Jenny Nyström. I ett rum med gröna väggar står en tomte som är avbildad rakt framifrån på en låda med en taktpinne i handen. Han är klädd i röd luva, grå rock, brunt bälte, grå knäkorta byxor, röda strumpor och träskor. På lådan står Nu är det jul igen med blå bokstäver. Till vänster om honom står en tomte med liknande kläder. Han håller i ett nothäfte och ser ut att sjunga. Till vänster om tomten står en gris på bakbenen och sjunger efter samma nothäfte. Bakom ryggen på grisen och tomten finns ett fönster. I fönstret hänger gardiner. Över fönstret finns en girland av gröna blad. Över tomten som dirigerar hänger en annan grön girland dekorerad med en röd klocka.