KLM_35222_11_DS_5478.jpg

Titelsida till Julbudskapet 1922. Omslagsbild i färg av Jenny Nyström. I ett rum på en stol vid ett skrivbord sitter en ung kvinna i brunt, kortklippt hår. Hon bär en orange kortärmad klänning med vit krage. Hon skriver på etiketter till julklappar. På bordet ligger inslagna paket (julklappar) samt ett ställt med ett bläckhorn. Bredvid ligger en röd lackstång. Bakom kvinnan står en flicka med långt blont hår. Hon bär en grön rosett i håret samt en grön kortärmad klänning med vit krage. Hon tittar på kvinnan när hon skriver på en etikett. Till höger i rummet står en julgran som är dekorerad med vita julgransljus, glitter och julgranssaker.