KLM_44063-12_sid25.jpg

Illustration till Dina böcker. Ur Första året av Gunnel Forsberg Warringer, sid 25. I ett rum sitter en mörkhårig man till höger på bilden. Han är klädd i mörk kostym och vit skjorta. Han är avbildad i profil med ansiktet vänt åt vänster. I hans knä sitter en flicka med lockigt brunt hår. Hon är klädd i en vit klänning och vänd åt samma håll. Framför dem på bordet till vänster ligger en bok som mannen pekar i. Till vänster står en pojke bakom bordet. Han är klädd i vit skjorta och röd fluga. Han tittar på bilder i boken. Bakom pojken står en ung kvinna. Hon lutar sig framåt. Hon är klädd i en gul blus med vit krage. Till höger syns en julgran dekorerad med svenska flaggor och julgransljus.